Do druhého pololetí jsme vstoupili zlehka – jednodenním volnem. Po krátkém oddechu jsme se pustili
do další práce. V českém jazyce jsme začali probírat přídavná jména. Seznámili jsme se s jejich vzory a procvičovali psaní koncovek. V hodinách matematiky jsme prohloubili znalosti o převodech jednotek. Naučili jsme se zapisovat konstrukci čtverce a obdélníku a sestrojit je. Hodiny vlastivědy byly věnovány 19. století a zajímavostem z dalších krajů naší republiky. Podnebné pásy byly tématem hodin přírodovědy. O subtropickém pásu jsme si připravili referáty, které jsme prezentovali před tabulí. Další pokroky jsme udělali v angličtině. Začali jsme probírat přítomný čas prostý a tvorbu otázek. Slovíčka jsme trénovali prostřednictvím aplikace WocaBee. V hodinách pracovních činností a výtvarné výchovy vyrábíme, malujeme a kreslíme. Některé výtvory posíláme do výtvarných soutěží.
Ve druhé polovině února proběhly jarní prázdniny.
Na třídnické hodině jsme navrhli aktivity, které bychom rádi zrealizovali. Vyříkali jsme si, co nás trápilo.
Jelikož bývá únor spojen s obdobím masopustu, navštívili jsme místní muzeum, kde jsme v rámci projektu „Masopust“ zhlédli výstavu k tomuto tématu.
Další aktivitou projektu bylo slohové cvičení – popis děje. Psali jsme o návštěvě muzea a ti, kteří se neúčastnili, napsali o své hodině tréninku. Také jsme využili školní kuchyňku, kde pod našima rukama vznikly úžasné masopustní palačinky. Projektový den byl zakončen kresbou masopustní masky „Laufra“, která chodívá v čele masopustního průvodu. Projekt se nám vydařil, dozvěděli jsme se něco nového a zároveň jsme si velmi pochutnali.