Hned 7. března za námi přijela paní s programem na téma Minecraft, – hra o přežití, která byla úzce propojena s přírodovědou a matematikou. Děti stavěli své stavby, co to jen šlo, ne vždy to bylo však jednoduché, mohli se navádět třeba jen za pomoci gest.
Zkusili jsme si napsat matematického klokana, poprvé na 60minut. Udržet pozornost nebylo jednoduché, ale zvládli jsme ho skvěle.
V březnu proběhlo oblíbené učení NARUBY, které si děti moc užili a usoudili, že i když na každou hodinu bylo více “vyučujících”, bylo to velice náročné. Sranda byla, že kdo odučil už do konce dne moc nemluvil. 🙂
Hodinu češtiny jsme si zpestřili pracovním postupem – pečení beránka v praxi a jednoho jsme si společnými silami upekli. Využili jsme ho rovnou na patronát pro 8.B, kde jsme ho společně s chutí snědli.
Nesmíme zapomenou i na hodinu pracovních činností, kde se na patronát připravovaly masky a pomlázky.
Ve středu před velikonočními svátky jsme byli připraveni a rozhodli jsme se oplatit krásný program z Halloweenu. Připravili jsme si program pro osmáky na téma Velikonoce. Počasí nám přálo, a proto jsme strávili dopoledne na louce u Bulhara. Na úvod byl připraven velikonoční kvíz, který zatopil pod čepicí nejen jednomu osmákovi. Další část tvořili dílničky jak výtvarné, zdobení perníčků a barvení vajíček, tak i sportovní, a to hody na cíle a překážková dráha. Nabarvenými vajíčky jsme ozdobili stromek vyfotili se a řádně se pohostili. Součástí příprav byl samozřejmě upečený beránek a další dobroty. Celé naše setkání jsme zakončili strategickou hrou “boj o pomlázku”, která prověřila spolupráci “velkých a malých”. Moc nás to bavilo.
No a jak je již výše zjevné, březen jsme zakončili velikonočními prázdninami, které provázel barevný, pašijový týden.