V lednu žáci netrpělivě očekávali třídní mikiny a také se dočkali. Na společnou fotku v nových mikinách si ještě budeme muset počkat, nicméně pár fotek si můžete prohlédnout již nyní v galerii.
Také se můžete podívat na výtvory ze sněhu, které žáci tvořili v rámci projektu Landart ve výtvarné výchově. Sníh všechny jistě potěšil a žáci si rádi odpočinuli od distanční výuky stavěním sněhuláků a jiných obrazců.
V předmětu Výchova k občanství si žáci opět poslechli všechny důležité informace k přijímacímu řízení a ujasnili si, jak vyplnit přihlášky a zápisové lístky. Dále pokračujeme v projektech na mezinárodní organizace, kde žáci využijí i své znalosti z informatiky při tvorbě prezentací.
Na třídnické hodině jsme zhodnotili distanční výuku a celé první pololetí, formou dotazníku pak každý žák provedl sebehodnocení. Z dotazníku vyplynulo, že v distanční výuce mají žáci největší problém se soustředěním a pozorností, chybí jim běžná komunikace se spolužáky a učiteli. Někdy je trápí problém s připojením a technické problémy. Na druhé straně mají děti více volného času a některým se líbí, že výuka probíhá v teple domova. V oblibě mají rovněž online testy.
Pololetní vysvědčení bylo pouze online, to skutečné nás čeká po návratu do školy.