Také v březnu pokračovala výuka distanční formou. V rámci přírodovědy jsme si povídali na téma „Finanční gramotnost žáků“. Vysvětlili jsme si pojmy: úvěr, půjčka, dluh, splátka, hypotéka, banka. Žáci dokáží vysvětlit, co je dluhová past a jak funguje bankomat. Někteří si vyzkoušeli pokus s cibulí.
V hodinách pracovních činností žáci vyrobili velikonoční přáníčka, která jsme věnovali do domova seniorů. Věřím, že udělají radost. Také jsme si zaseli velikonoční osení a vyrobili zajíce. V rámci hodin výtvarné výchovy se žáci naučili rozlišovat teplé a studené barvy.
Absolvovali jsme besedu s paní Chvojkovou. Žáci se dozvěděli o nových titulech v místní knihovně. Byla jim doporučena vhodná literatura a také jsme se dozvěděli o fungování knihovny v době nouzového stavu. Ve spolupráci s muzeem jsme si připomněli velikonoční tradice a zvyky v online schůzce s paní Štěpánovou. Žáci posílají své fotografie do fotografické soutěže vojenských lesů pod názvem „Poslové jara“.
Tématem březnové třídnické hodiny byla „Bezpečnost na internetu“. Žáci hlasují o zimní fotografii v soutěži vyhlášené žákovských parlamentem.
V dubnu nás čeká virtuální prohlídka jaderné elektrárny Temelín. Všichni se moc těšíme.
Děkuji za spolupráci rodičům i žákům. Stanislava Vlčková