Ani s příchodem měsíce března se výuka nezměnila, stále se učíme z domova. Co přesně jsme v březnu probírali?
V češtině jsme zopakovali větné členy, rozdíl mezi větou hlavní a větou vedlejší. V dubnu nás čekají druhy vedlejších vět, snad už nám větné členy v hlavě nadobro zůstanou a i tato nová látka se nám bude dobře učit.
V dějepise jsme si povídali o době Karla IV. a jeho syna Václava IV. , o budování Prahy ve 14. století. Tyto znalosti se nám hodily do angličtiny, kde naše on-line hodiny navštívily paní průvodkyně, které nám anglicky povídaly jedna právě o Praze a druhá o Kutné Hoře a Českém Krumlově.
V angličtině pak procvičujeme minulý čas prostý, opakujeme pravidelná a nepravidelná slovesa, v poslední hodině před Velikonocemi jsme si povídali o těchto jarních svátcích.
Ve fyzice jsme se učili o třecí síle, tlaku, v jedné hodině jsme si přímo s odborníky z vodní elektrárny Hučák povídali o tom, jak taková elektrárna funguje.
V matematice procvičujeme trojčlenku, v přírodopise jsme probírali buňku, v zeměpise jsme dokončili Asii a začali Evropu.
Na třídnické hodině jsme si povídali o kyberšikaně, probrali desatero bezpečného internetu – víme tedy, že nemáme posílat fotky neznámým lidem, jakým způsobem zadávat hesla na internetu, nemáme odpovídat na vulgární nadávky, neotvírat přílohu z neznáme adresy, v případě strachu se svěřit dospělému atd.
V rámci hodin výtvarné výchovy a pracovních činností jsme tvořili velikonoční dekorace.