V dubnu jsme mnoho hodin věnovali formám inovativního vzdělávání napříč všemi předměty. V českém jazyce jsme rozvíjeli čtení s porozuměním, v matematice představu o počtu a úsudek. V prvouce jsme si zábavnou formou upevňovali vědomosti o zvířecích rodinkách. V pracovních činnostech jsme si zaseli semínka a pozorovali jak rostou.
Velkým projektem byla celodenní skupinová práce na téma Den Země. Aktivity probíhaly samostatně i ve skupině a tak na základě spolupráce postupně vznikla krásná výstupní díla.
Také jsme už po několikáté vyjeli ze školy, tentokrát do divadla Lampion v Kladně. Tam jsme se zúčastnili dvou tvořivých dílen na společné pohádkové téma „Čarodějův učeň.“ První dílna byla dramatická. Děti si v rolích herců vyzkoušely jaké je to na jevišti, po té si ve výtvarné dílně vyrobily postavu k příběhu.
Poslední den v měsíci patřil „Čarodějnickému učení.“ Čekali nás vnitřní i venkovní aktivity na toto téma a samozřejmě se to neobešlo bez správného kouzelného převleku.