V měsíci dubnu jsme pokračovali v distanční výuce. Pro všechny byla moc náročná, ale snažili jsme se a neustále jsme získávali nové vědomosti a dovednosti. Během přestávek mezi onlinehodinami se od dětí ozývaly hlasy, že už se těší do školy. Pro nás učitele je příjemné to slyšet. Pak nám začalo období střídání výuky distanční a prezenční a opět jsme si museli zvykat na novou situaci. Děti zvládly i testování ve škole, některé dokonce samy bez asistence rodičů. Jsou velmi šikovné.
Šikovnost se ukazovala i při výuce, kdy si děti bez problémů osvojovaly nová písmenka a většina z nich už si doma své knihy i sama čte. V matematice děti rády řešily obtížnější příklady, řetězové příklady a matematické pyramidy.
Při výuce ve škole jsme také zažili projektový den na téma Čarodějnice. Celý týden se na čarodějnickou školu děti těšily a chystaly si masky. V pátek 30.4. nastal očekávaný den. Všichni jsme se sešli v převlecích a plnili jsme různé úkoly v malých skupinkách. Také jsme se připojili na onlinebesedu, během které jsme si vyslechli mnoho informací o tradicích a zvycích, které se ke dni pálení čarodějnic vážou. V jejím závěru děti pokládaly zajímavé dotazy, čímž dokázaly, jak je dané téma zaujalo.