Tak nám skončilo první pololetí a po jednodenním volnu jsme se s chutí pustili do práce v pololetí druhém. Kromě důležitého vzdělávání v jednotlivých předmětech jsme si tento měsíc zpestřili kulturními či preventivními programy. Ve čtvrtek 6. února jsme měli první vyučovací hodinu ukázku recitací básniček žáků 1. ročníků. Děti měly možnost vyzkoušet si, jaké to je přednášet báseň před větším publikem a trochu se tak „poprat“ s trémou. Z nominovaných žáků byli z každé třídy vybráni dva zástupci, kteří postoupili do školního kola. Poté jsme se přesunuli do unhošťského sálu, kde jsme zhlédli balet „Zlatovláska“ v režii Základní umělecké školy. Představení s krásnými kostýmy a kulisami bylo velmi povedené, všichni jsme si odnesli nezapomenutelný zážitek. O týden později se konalo školní kolo recitační soutěže. Před zraky porotců a diváků přednesli všichni účastníci svou vybranou báseň. Žádná básnička nezazněla dvakrát, výběr byl opravdu pestrý. Tréma některé malé recitátory před zraky rodičů opravdu trošku přemohla, ale to na kvalitě celé soutěže nic neubralo. V týdnu od 10. do 14. února mohli nejen žáci využít Valentýnskou poštu, napsat milý vzkaz a potěšit tak své kamarády, spolužáky, paní učitelky, prostě všechny milé lidi. V rámci preventivních programů za námi do školy přijel v úterý 25. února náš oblíbený zdravotník Marek. Učili jsme se rozpoznat různá poranění, jak je správně ošetřit, a mnohdy tím tak zachránit někomu život. Figurantem nám byl medvěd Míša, kterého se nakonec i podařilo úspěšně naložit do sanitky. Ve středu jsme navštívili Černé divadlo Image v Praze, kde jsme zhlédli pohádku „O zlaté rybce“. Velice nás zaujal pestrobarevný podmořský svět a především překrásné taneční vystoupení „zlaté rybky“. Cestou do divadla jsme jako bonus měli možnost vidět jako na dlani významné pražské památky – Národní divadlo, Pražský hrad, Chrám sv. Víta, Petřínskou rozhlednu a Karlův most. Čtvrteční vyučovací den se nesl v duchu masopustních tradic. Nejprve jsme si poslechli důležité informace o masopustu, řekli jsme si, co to vůbec masopust je, kdy se slaví a zaměřili jsme se na hlavní postavy, které tvoří masopustní průvod. Poté jsme si ve skupinkách prošli masopustní stezku s tajenkou a vyrobili si tematické plakáty, kde jsme procvičili čtenářské dovednosti, skládání slov a matematické příklady. Celé toto období jsme završili v pátek masopustním průvodem po Unhošti plném převleků, písniček, veselí a dobrého jídla.