Ještě počátkem dubna pokračovala výuka pouze distanční formou, ale 19. dubna se žáci naší třídy vrátili do školy s rotačním režimem. Týden výuky probíhal prezenčně ve škole a další týden distančně. Nástup do školy byl spojen s testováním, ze kterého měli někteří zpočátku obavy, ale nakonec jsme to všichni zvládli. Děti měly velkou radost, že se ve škole opět potkaly se svými spolužáky, se kterými se osobně poměrně dlouho neviděly. První týden ve škole jsme si spíše zvykali na školní režim a hodnocení práce bylo v tomto týdnu motivačního charakteru. Ve všech předmětech jsme opakovali a procvičovali probranou látku v distanční výuce. Koncem dubna si žáci připomněli Den Země a posledního dubna oslavy čarodějnic. Poslední den v dubnu jsme měli v hodině angličtiny rodilou mluvčí, kde si žáci mohli ověřit, jak ovládají cizí jazyk a zda jsou schopni v tomto jazyce komunikovat.
V měsíci dubnu jsme také hodnotili výsledky za 3. čtvrtletí tohoto školního roku, žáci s nimi byli seznámeni na dubnové třídnické hodině a rodiče na třídních schůzkách.