V 1. pololetí si žáci prošli prezenční i distanční výukou. V distanční výuce měli v českém jazyce, matematice, anglickém jazyce, vlastivědě a přírodovědě online hodiny, ve výchovách probíhala výuka v lednu jen formou zadáváním úkolů a prací bez online hodin. V lednu měly děti o jednu online hodinu českého jazyka a matematiky více než v podzimních měsících. Všichni žáci se zapojili do soutěže Matematický klokan a nyní se již zapojují do fotografické soutěže, kterou vyhlásila škola. Koncem ledna také proběhla třídnická hodina, kde jsme s žáky zhodnotili první pololetí školního roku a také se vyjádřili k hodnocení svých výsledků a průběhu online výuky. Většina z nich by raději docházela na prezenční výuku do školy. Množství zadávané práce se jim zdá přiměřené, někdy však mají problémy s technikou při přihlašování na online hodiny. Všichni se na hodiny připojují a většina z nich odevzdává zadanou práci včas a plní ostatní úkoly. Někteří z nich také odevzdávají práci zadanou jako dobrovolnou, aby co nejvíce procvičili učivo v jednotlivých předmětech.
Chtěla bych také touto cestou poděkovat všem rodičům za jejich ochotu a spolupráci.