Přehled učiva:
ČJ – koncovky podstatných jmen rodu mužského ( vzory), dílny čtení, čtení s porozuměním – Den Země.
M – vztahy mezi čísly, slovní úlohy, konstrukce čtverce, obvod čtverce, převody jednotek.
AJ – téma: Můj dům, Můj byt, Ve městě – nová slovíčka, dialogy, poslech a porozumění textu, vazba there is/are. Test ze 6.lekce.
Vl – Gotika, doba husitská, Jan Hus – referát, lesnictví v ČR, nerostné suroviny a průmysl.
HV – hudební styly a žánry, vokální činnost.
Akce:
4.4. – Hra Bludiště – navštívili jsme místní knihovnu. Paní lektorka z nakladatelství THOVT měla již tradičně pro děti připraveny aktivity, ve kterých procvičily porozumění textu, vyhledávání informací a spolupráci.
24.4. – Primární prevence: Dopravní výchova. Tentokrát jsme vyjeli mimo školu na dopravní hřiště v Kladně. Zde si žáci vyzkoušeli jízdu na kole na silnici. Zopakovali si dopravní značky, kde je nutno dávat přednost v dopravě a dopravního provozu se účastnili i jako chodci. Na základě vyhodnocení testu někteří získali „řidičák“ cyklisty. Všichni obdrželi věcnou cenu – reflexní pásku.
30.4. – Čarodějnické učení – vyrazili jsme se učit ven – stanoviště s úkoly, které zahrnovaly matematiku (slovní úlohy, šifrované příklady), český jazyk ( doplnění interpunkčních znamének, slovních druhů). Děti pracovaly většinou ve skupinkách, kdo chtěl, pracoval samostatně. Rychle nám to venku uteklo.