V květnu jsme se zaměřili spíše na učení, ale přesto jsme měli pár skvělých akcí. V českém jazyce jsme se učili druhy číslovek. Referát o oblíbeném spisovateli jsme si připravili
do hodiny čtení a ve výtvarné výchově jsme vytvořili ilustraci k nejmilejší knize. Matematika byla v květnu zábavná, ale i velmi naučná. Probrali jsme desetinná čísla a aritmetický průměr. Přírodověda byla věnována člověku a jeho zdraví. V informatice a vlastivědě jsme pracovali na prezentacích o zemích Evropy. Vlastivěda – dějepis byla velmi zajímavá, probírali jsme 2. světovou válku. Tělocvik nás moc bavil, protože jsme se naučili přehazovanou a základy atletiky. Naše slovní zásoba v anglickém jazyce se rozšířila, jelikož jsme vše mnohokrát procvičili. V pracovních činnostech jsme využili přírodu a vytvořili jsme mandaly. Mandaly se nám moc povedly a je vidět, že ke kráse se stačí jen rozhlédnout.
Dozvěděli jsme se výsledky přijímacího řízení na víceletá gymnázia, kterého se zúčastnila více než polovina třídy.
Akce:
3.5. – „Tonda obal na cestách“ – zábavná hodina o třídění a zpracování odpadu s naučnými hrami. Třídění odpadu nebylo tak těžké, jak se zdá. Dokonce jsme si to i vyzkoušeli a měli jsme pouze dvě chyby. To považuji za skvělý výkon.
16.5. – „Teplo a chlad“ – vyučovací hodina plná pokusů s tekutým dusíkem.
18.5. – „Dobrý skutek“ – dětem ze 2.B jsme připravili zábavné a hravé dopoledne. Děti se rozdělily po dvojicích a chodily po stanovištích, kde plnily pohybové, nebo vědomostníaktivity. Po absolvování všech disciplín dostali druháci od nás věcnou odměnu a my nějaké sladkosti od jejich paní učitelky. Moc jsme si to všichni užili, druhákům se dopoledne líbilo.
22.5. – „ Čtenářská gramotnost“ – testování žáků.
29.5. – „Dovednosti usnadňující učení“ – testování žáků. Dělali jsme online testy na počítačích. Většina měla dobrý výsledek.
Zapsaly: Nela, Eliška a Sofie