Nový rok, nové výzvy
V lednu jsme sešli ve škole odpočatí po vánočních prázdninách. Na děti čekal nelehký úkol – zvládnout poslední testy, pololetní práce a zkoušení. Všichni se snažili na maximum, aby výsledné známky na pololetním vysvědčení byly co nejlepší.
V českém jazyce jsme zopakovali kapitolu tvarosloví, které jsme se věnovali od října. Hodiny jsme věnovali shrnutí veškeré doposud naučené látky. Opakovali jsme i formou hry – děti se rozdělily do týmů a plnily nejrůznější úkoly – např. vypisovaly různé slovesné tvary, tvořily věty dle zadaných pravidel nebo odpovídaly na kvízové otázky.
V angličtině děti nejvíc zaujal projekt „vysněný park“. Každý měl vytvořit plakát nebo prezentaci o svém vysněném zábavním/přírodním parku. Plakát či prezentace obsahovaly veškeré důležité informace.
V informatice se děti dál učí krokování a logickému analyzování zadaných úkolů.
V matematice se věnují desetinným číslům – ať už klasickou učební formou či pomocí nejrůznějších výukových videí a her.
V lednu nás také bohužel zastihla třídenní karanténa. Všechny děti, které měly, plynule přešly na online výuku, za to patří jim, i vám, rodičům, velké díky.
Na konci ledna se děti těšily na program Finanční gramotnost, který proběhl 27.1 s lektorkou Andreou Marečkovou – více o tomto zážitku třídy najdete na webu školy v aktualitách. 🙂
A konečně – 31.1 jsem dětem rozdala výpisy z vysvědčení. Myslím, že i přes některé překážky, které nás potkaly během prvního pololetí, to bylo pět měsíců plných práce a věřím, že sem tam i zábavy. 🙂