Měsíc říjen – měsíc opakovaně zavřených škol
Měsíc říjen se v naší třídě nesl opět ve znamení opakování. Když už jsme si konečně zvykli na řádnou školní docházku a dostávali se do požadovaného pracovního tempa, opět v plné síle udeřil Covid a od 14. října jsme byli nuceni přejít opět na distanční výuku.
V matematice jsme se vrhli na opakování celých čísel. Postupně jsme si zopakovali, co to celá čísla jsou, oživili jsme si pojmy jako absolutní hodnota celého čísla nebo čísla opačná a procvičili jsme si porovnávání celých čísel. Velkou část opakování jsme věnovali početním operacím s celými čísly – sčítání, odčítání, násobení a dělení.
Ještě v rámci prezenční výuky kreslili žáci při výtvarné výchově pod vedením p. učitelky Fejfarové větvičku růže šípkové. V tomto případě se jednalo o kresbu tuší, kdy větvička byla následně dobarvená pomocí barev vodových nebo temperových.
V hodinách výchovy k občanství pokračovali žáci pod vedením p. uč. Kučerové ve zpracovávání referátů na zvolená témata. Štěpán Janát si jako téma své práce zvolil nadaci Člověk v tísni.
Nadace Člověk v tísni působí v Česku i v zahraničí, poskytuje okamžitou humanitární pomoc a pomáhá lidem postavit se na vlastní nohy. Nadace dále podporuje vzdělávání dětí, pomáhá nejchudším a nejzranitelnějším a podporuje obránce lidských práv.